Valitsin tähän tehtävään tarkastelun kohteeksi kolme eri yritystä pyöränvalmistusalalta. Yksi yrityksistä on suoramyyntiä internetin kautta harjoittava. Toinen on premium-pyörävalmistaja ja kolmas valmistaa erittäin paljon erityyppisiä ja hintaisia pyöriä. Twitterin päivitystiheys oli kahdella erittäin tiivistä, melkein päivittäistä. Yhdellä twitterin käyttö oli kuitenkin huomattavasti heikompaa ja viimeisin twiitti olikin viime helmikuulta. Tämä ihmetytti minua suuresti, sillä kyseinen yritys on aktiivinen niin Instagramissa kuin Facebookissakin. Miksi ei siis Twitterissä? Kaikkien kolmen sisältö oli raikasta ja kuvilla kauniisti höystettyä. Juurikin kuvat ovat jokaisessa twiitissä suuressa asemassa. Ne kertovat uusista tuotteista, mainostavat factory racing teamia, luovat tunnelmaa sekä mielikuvia monipuolisesta harrastuksesta myös videoiden kautta. Twitterissä mainonta on lyhyttä ja dynaamista kun Facebookissa taas tekstiä voi olla pidempiäkin kappaleita, joilla luodaan tunnelmaa ja mahdollistetaan myös lisätieto aiheesta. Facebookissa kahden yrityksen sivut ohjautuivat suoraan suomenkielisille sivuille, jotka olivat suunnattu suomalaiselle yleisölle. Siellä mainostettiin tuotteiden lisäksi Suomessa järjestettäviä tapahtumia sekä muun muassa porukkalenkkejä. Kolmas oli täysin englannin kielinen sivusto. Ehkä demopäivien mainonta ei itseä niin kiehdo, kun se tapahtuu merten takana. Tyyliseikat olivat erilaisia jokaisessa, mutta sisältö oli samantyylinen.